Canterbury and cathedral - Reisverslag uit Canterbury, Verenigd Koninkrijk van Ichthus College - WaarBenJij.nu Canterbury and cathedral - Reisverslag uit Canterbury, Verenigd Koninkrijk van Ichthus College - WaarBenJij.nu

Canterbury and cathedral

Blijf op de hoogte en volg Ichthus

13 Mei 2014 | Verenigd Koninkrijk, Canterbury

Na de booteis gingen we naar Canterbury. Canterbury is een van de mooiste plaatsen in Groot Brittannië.
We bezochten daar een kathedraal. Deze kathedraal is 190 meter hoog. Als je binnen komt, zie je heel veel stenen beelden. De ramen zijn allemaal gebrandschilderd en als je goed kijkt, zie je er een verhaal in of een persoon die met een verhaal te maken heeft. In elke hoek van de kathedraal is wel wat te vertellen, bijvoorbeeld over het graf van de black prince.
Onder de kathedraal ligt een crypte; daar liggen allemaal gestorven mensen.
Toen we de kerk uit waren, mochten we gaan winkelen. De winkeltjes waren in oude gebouwen, maat toch zag het erg ook wel grappig uit. Tegen drie uur moesten we weer verzamelen en gingen we naar de bus om te vertrekken naar het hotel in Londen.
Anneke, Sanne, Netteke, Nieske, Hilke, Roxanne en Ariëlle

Ichthus

Van 12 t/m 16 mei gaan we met M3 naar Londen! Op deze manier willen we de thuisblijvers op de hoogte houden van onze belevenissen. Kom dus zeker terug naar deze plek, zodat je op de hoogte blijft.

Actief sinds 07 Mei 2014